ZAPYTANIE OFERTOWE NA ZAKUP SPRZĘTU BIUROWEGO

13 marca, 2013

Łukta, dnia 12 marca 2013 roku
Znak sprawy: ZO – 01/e-S/2013

ZAPYTANIE OFERTOWE

dla zamówień o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14 000 euro

1. ZAMAWIAJĄCY:

Fundacja Rozwoju Regionu Łukta
ul. Mazurska 30
14-105 Łukta

tel./fax 89 648 45 54

NIP 741-15-33-316

2. PRZEDMIOT ZAPYTANIA: ZAKUP SPRZĘTU BIUROWEGO

w ramach projektu pn. „E-stypendysta – platforma informacyjno-edukacyjna” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013, Oś priorytetowa 7 – Infrastruktura społeczeństwa informacyjnego, Działanie 7.2 Promocja i ułatwienie dostępu do usług teleinformatycznych, Poddziałanie 7.2.1 usługi i aplikacje dla obywateli Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013.

Parametry techniczne sprzętu biurowego zostały szczegółowo opisane poniżej. Sprzęt należy dostarczyć do siedziby Fundacji Rozwoju Regionu Łukta, ul. Mazurska 30, 14-105 Łukta, zmontować oraz zainstalować w odpowiednich pomieszczeniach zgodnie z ustaleniami określonymi z zamawiającym.

MINIMALNE PARAMETRY TECHNICZNE SPRZĘTU:

KOMPUTER STACJONARNY – 2 zestawy:

  • Obudowa Mini lub ultra small form
  • Procesor I 5 taktowanie zegara 3300
  • Dysk twardy 1000 GB
  • Pamięć RAM 8 GB DDR3
  • Karta graficzna 1 GB
  • Karta dźwiękowa zintegrowana
  • Karta sieciowa
  • Napęd DVD –RW
  • USB 3.0 x 6 sztuk
  • Czytnik kart pamięci wszystkie rodzaje
  • System operacyjny: Windows 7 Professional 64-bitowy,

  OPROGRAMOWANIE – 2 szt.

  • Microsoft Office Professional
  • Anty-wirus Kaspersky kontynuacja licencja 1 rok

 MONITOR – 2 szt.

  • Przekątna ekranu: 18,5”
  • Rodzaj matrycy: LED
  • Format obrazu 5:4
  • Rozdzielczość nominalna: 1440 x 900
  • Kontrast: 50000000:1
  • Jasność: 300 cd/m2
  • Czas reakcji: 5 ms
  • Kąt widzenia poziomy i pionowy: 160 stopni
  • Liczba wyświetlanych kolorów: 16,7 mln
  • Wielkość plamki: 0.28 mm

 KLAWIATURA + MYSZ – 2 zestawy

  • Typ i układ klawiatury: standard europejski/USA
  • Złącze: USB
  • Klawisze: 102 + 13 multimedialnych

 UPS – 2 szt.

  • Rodzaj: Wolnostojący
  • Moc skuteczna: 360 W
  • Moc pozorna: 650 VA
  • Napięcie wejściowe: 230
  • Napięcie wyjściowe: 230 V,
  • Czas podtrzymania przy 50% obciążeniu: 10 min,
  • Czas podtrzymania przy 100% obciążeniu:5 min,
  • Czas podtrzymania (średni): 5,0 – 20,0 min
  • Dołączone oprogramowanie

KOLOR obudowy dla całego zestawu:

  • czarny lub srebrny

3. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:

Sprzęt należy dostarczyć, zamontować i zainstalować najpóźniej do dnia 28 marca 2013 roku.

4. OKRES GWARANCJI:

min. 2 lata

5. MIEJSCE I TERMIN ZŁOŻENIA OFERTY:

Ofertę należy złożyć osobiście w Fundacji Rozwoju Regionu Łukta, ul. Mazurska 30, 14-105 Łukta, pok. nr 2, listem poleconym, za pośrednictwem kuriera lub mailowo na adres: s.wyszynska@frrl.org.pl. Termin składania ofert upływa dnia 21 marca 2013 r. o godz. 12.00. Decyduje data wpływu oferty do FRRŁ.

6. TERMIN WYBORU OFERTY:

Wybór oferty nastąpi do dnia 22 marca 2013 r. do godz. 15.00.

7. KRYTERIA WYBORU:

Lp.KryteriumOcenaWagaMax. liczba punktów
1.Cenę brutto zamówienia1-51050
2.Parametry techniczne sprzętu komputerowego / biurowego1-5840
3.Gwarancja (wyliczona na podstawie średniej)1-5210
Razem100

Każde z trzech wymienionych kryteriów będzie ocenione na wg skali od 1 do 5, gdzie 1 jest oceną najniższą, a 5 oceną najwyższą. Oceny zostaną przemnożone przez wagę ustaloną dla danego kryterium i w ten sposób uzyskana zostanie liczba punktów oceny danego kryterium. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów w oparciu o wskazane kryteria.

8. WARUNKI PŁATNOŚCI:

Na podstawie faktury, płatnej w terminie 30 dni od dnia wystawienia, przelewem na rachunek bankowy wskazany w fakturze.

Faktury zostaną wystawione przez wykonawcę po przyjęciu przez Zamawiającego protokołu odbioru i zainstalowaniu sprzętu biurowego w siedzibie Fundacji.

9. OSOBA UPOWAŻNIONA DO KONTAKTU Z WYKONAWCAMI:

Sylwia Wyszyńska – tel./fax 89 648 45 54, e-mail: s.wyszynska@frrl.org.pl

10. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY:

Ofertę należy przygotować na formularzu ofertowym zgodnie z załącznikiem nr 1.

ZAPYTANIE OFERTOWE NA ZAKUP SPRZĘTU BIUROWEGO


Zobacz również

Kontakt

Sekretariat

tel.: 89 647 51 84
e-mail: m.lemanowicz@frrl.org.pl

Fundusz pożyczkowy

tel.: 89 647 51 84
e-mail: pozyczki@frrl.org.pl

Fundusz stypendialny

tel.: 89 647 51 84
e-mail: m.lemanowicz@frrl.org.pl

Biuro rachunkowe

tel.: 501 827 442
e-mail: biurocwp@gmail.com

Copyright (C) frrl.org.pl|Polityka prywatności
Realizacja strony: Estymo.pl
Wyjście

Przeiń na górę