Łukta, dnia 12 marca 2013 roku
Znak sprawy: ZO – 01/e-S/2013
dla zamówień o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14 000 euro
1. ZAMAWIAJĄCY:
Fundacja Rozwoju Regionu Łukta
ul. Mazurska 30
14-105 Łukta
tel./fax 89 648 45 54
NIP 741-15-33-316
2. PRZEDMIOT ZAPYTANIA: ZAKUP SPRZĘTU BIUROWEGO
w ramach projektu pn. „E-stypendysta – platforma informacyjno-edukacyjna” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013, Oś priorytetowa 7 – Infrastruktura społeczeństwa informacyjnego, Działanie 7.2 Promocja i ułatwienie dostępu do usług teleinformatycznych, Poddziałanie 7.2.1 usługi i aplikacje dla obywateli Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013.
Parametry techniczne sprzętu biurowego zostały szczegółowo opisane poniżej. Sprzęt należy dostarczyć do siedziby Fundacji Rozwoju Regionu Łukta, ul. Mazurska 30, 14-105 Łukta, zmontować oraz zainstalować w odpowiednich pomieszczeniach zgodnie z ustaleniami określonymi z zamawiającym.
MINIMALNE PARAMETRY TECHNICZNE SPRZĘTU:
KOMPUTER STACJONARNY – 2 zestawy:
OPROGRAMOWANIE – 2 szt.
MONITOR – 2 szt.
KLAWIATURA + MYSZ – 2 zestawy
UPS – 2 szt.
KOLOR obudowy dla całego zestawu:
3. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
Sprzęt należy dostarczyć, zamontować i zainstalować najpóźniej do dnia 28 marca 2013 roku.
4. OKRES GWARANCJI:
min. 2 lata
5. MIEJSCE I TERMIN ZŁOŻENIA OFERTY:
Ofertę należy złożyć osobiście w Fundacji Rozwoju Regionu Łukta, ul. Mazurska 30, 14-105 Łukta, pok. nr 2, listem poleconym, za pośrednictwem kuriera lub mailowo na adres: s.wyszynska@frrl.org.pl. Termin składania ofert upływa dnia 21 marca 2013 r. o godz. 12.00. Decyduje data wpływu oferty do FRRŁ.
6. TERMIN WYBORU OFERTY:
Wybór oferty nastąpi do dnia 22 marca 2013 r. do godz. 15.00.
7. KRYTERIA WYBORU:
Lp. | Kryterium | Ocena | Waga | Max. liczba punktów |
1. | Cenę brutto zamówienia | 1-5 | 10 | 50 |
2. | Parametry techniczne sprzętu komputerowego / biurowego | 1-5 | 8 | 40 |
3. | Gwarancja (wyliczona na podstawie średniej) | 1-5 | 2 | 10 |
Razem | 100 |
Każde z trzech wymienionych kryteriów będzie ocenione na wg skali od 1 do 5, gdzie 1 jest oceną najniższą, a 5 oceną najwyższą. Oceny zostaną przemnożone przez wagę ustaloną dla danego kryterium i w ten sposób uzyskana zostanie liczba punktów oceny danego kryterium. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów w oparciu o wskazane kryteria.
8. WARUNKI PŁATNOŚCI:
Na podstawie faktury, płatnej w terminie 30 dni od dnia wystawienia, przelewem na rachunek bankowy wskazany w fakturze.
Faktury zostaną wystawione przez wykonawcę po przyjęciu przez Zamawiającego protokołu odbioru i zainstalowaniu sprzętu biurowego w siedzibie Fundacji.
9. OSOBA UPOWAŻNIONA DO KONTAKTU Z WYKONAWCAMI:
Sylwia Wyszyńska – tel./fax 89 648 45 54, e-mail: s.wyszynska@frrl.org.pl
10. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY:
Ofertę należy przygotować na formularzu ofertowym zgodnie z załącznikiem nr 1.
Drodzy Przedsiębiorcy, zwracamy się z uprzejmą prośbą o udzielenie wsparcia
Zgodnie z Regulaminem udzielania pożyczek informujemy, że ze względu na
tel.: 89 647 51 84
e-mail: m.lemanowicz@frrl.org.pl
tel.: 89 647 51 84
e-mail: pozyczki@frrl.org.pl
tel.: 89 647 51 84
e-mail: m.lemanowicz@frrl.org.pl
tel.: 501 827 442
e-mail: biurocwp@gmail.com